در گفتگو با مهر عنوان شد: خشکیدگی ۴۲ هزار هکتار از شمشادستانها بر اثر «بلایت»
ساری - معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ۴۲ هزار هکتار از مجموع ۷۲ هزار هکتار از رویشگاه های شمشاد در جنگل های هیرکانی براثر بیماری بلایت دچار آسیب و خشکیدگی شد.
ادامه مطلب