ارباب رجوع برای دریافت خدمات از سازمان نباید متحمل هزینه اضافی شوند

تاریخ انتشار : 1403/05/23 - ساعت انتشار: ١٢:١٤ - گروه خبری : اخبار استان

سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور عصر روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران که در سالن شهید سلیمانی سازمان برگزار شد، با بیان مطلب فوق گفت: در حوزه پاسخگویی به مشکلات مردمی، برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که به کارهای ارباب رجوع در شهرستان ها و استان رسیدگی شود و مردم برای پیگیری کارها به سازمان مراجعه نکنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور - حسن وحید تأکید کرد: پاسخ  معاونت ها و دفاتر به استان ها می بایست مستدل و مبتنی بر قانون بوده و به همراه پاسخ و راهکار مناسب نیز ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در سازمان بر برگزاری دوره های آموزشی تأکید کرده و فعالیت بیشتر مجتمع آموزشی کلارآباد را خواستار شد .
در ادامه شورای معاونین آخرین بازنگری آئین نامه مکاتبات در حضور اعضاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج