میز خدمت، موجب تسریع کارها و جلوگیری از سرگردانی ارباب‌رجوع می‌شود

تاریخ انتشار : 1397/04/10 - ساعت انتشار: ١٠:٢٩ - گروه خبری : اخبار قدیمی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: میز خدمت، موجب بهبود و تسریع کارها و جلوگیری از سرگردانی ارباب‌رجوع می‌شود.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: میز خدمت، موجب بهبود و تسریع کارها و جلوگیری از سرگردانی ارباب‌رجوع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، سید وجیه‌الله موسوی، روز یکشنبه در آیین افتتاح میز خدمت در این اداره کل افزود: بسیاری از خدماتی که منابع طبیعی به مردم عرضه می‌کند، از این پس در قالب میز خدمت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: میز خدمت باعث ایجاد تحول خوبی در نظام اداری و پاسخگویی به مردم می‌شود و هر بخش در اداره، تکلیف خود را بهتر می‌داند و انجام یافتن امور، زمان‌بندی دقیق‌تری می‌یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر اظهار داشت: با راه‌اندازی میز خدمت، متقاضی می‌داند به کجا مراجعه کند و از این اتاق به آن اتاق نمی‌رود.

موسوی تأکید کرد: حتی در مورد خدماتی که امکان ارجاع آنها در میز خدمت وجود ندارد هم می‌توان این الگو را به کار برد تا کارها دقیق‌تر و سریع‌تر انجام شود.

وی بیان کرد: کارها در میز خدمت، شناسنامه دارد و در روندی مشخص انجام می‌شود؛ بنابراین، پیگیری امور به چند معاونت و اداره ارجاع نمی‌شود.

در این آیین، محسن کیانی به سمت مسؤول میز خدمت منصوب شد.

بنا بر بند یک از مادهٔ ۱۷ «حقوق شهروندی در نظام اداری»، مصوب شورای عالی اداری در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۵ «در آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که به طور متعارف مراجعین زیادی دارند؛ لازم است علاوه بر رعایت مفاد این مصوبه، واحد هماهنگ‌کننده‌ای تحت عنوان "میز خدمت" با حضور کارشناسان مطلع دستگاه با اعطای اختیارات لازم تعبیه شود، به نحوی که مراجعین ضمن استقرار در محل انتظار مناسب حتی‌المقدور بدون حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت نمایند.»

 

 

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج