فرم نظرسنجی از ارباب رجوع
متقاضي محترم: نظر به اينكه برآورده شدن خواسته ها و افزايش رضايت شما جزء اهداف كلان اين اداره كل مي باشد، لذا آگاهي از ارزش هاي مورد نظر شما مي تواند ما را در ارائه بهتر خدمات ياري نمايد. بر همين اساس خواهشمند است با تكميل فرم زير ما را در دستيابي به اهداف ياد شده ياري فرماييد.

نام دستگاه 
نام واحد مربوطه 
عنوان خدمت 
تاریخ مراجعه 
آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟
آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
آیا ارائه خدمت با حسن نیس(بدون توقع شخصی) و روند قابل قبول انجام شده است؟
آیا برای خدمت مطلوب، مجبور به توصیه و سفارش، چاپلوسی یا خواهش و التماس شده اید؟
آیا مراحل انجام کار برای دریافت خدمت، از قبل اطلاع رسانی شده بود؟
آیا امکان دریافت خدمت بصورت غیرحضوری(اتصال به اداره ذیربط از طریق اینترنت وجود دارد)؟
آیا هزینه ارائه خدمت قابل قبول بوده است؟(هزینه مستقیم، ایاب و ذهاب و...)
نام فرد یا افرادی که با شما مناسب ترین برخورد و همکاری را داشته اند مرقوم فرمایید:
نام فرد یا افرادی که با شما نامناسبی ترین برخورد و همکاری را داشته اند مرقوم فرمایید:
آیا درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است؟ در صورت تایید لطفا ان را در زیر مرقوم فرمایید:
نام و نام خانوادگی متخلف: 
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را جهت اصلاح امور بنویسید:
نام و نام خانوادگی ارباب رجوع(اختیاری)
کد ملی ارباب رجوع(اختیاری)
شماره تماس ارباب رجوع(اختیاری)





 (حروف و يا اعداد مشاهده شده را وارد نماييد)